Kvalita prepravných služieb má v súčasnosti významnú úlohu v presadzovaní dopravných podnikov na trhu. Hodnotenie kvality v tejto oblasti je spojené s mnohými špecifikami, na vysvetlenie ktorých je zameraná táto vedecká monografia prinášajúca progresívny pohľad  na aktuálnu problematiku. Metódy a...
                        
prečítať celé 
                                                        
                                                                Kvalita prepravných služieb má v súčasnosti významnú úlohu v presadzovaní dopravných podnikov na trhu. Hodnotenie kvality v tejto oblasti je spojené s mnohými špecifikami, na vysvetlenie ktorých je zameraná táto vedecká monografia prinášajúca progresívny pohľad  na aktuálnu problematiku. Metódy a modely  charakterizované v publikácii predstavujú výstupy vedeckého skúmania  autorov. Autori svoju vedeckovýskumnú  činnosť dlhodobo orientujú na kvalitu služieb a témy s ňou  súvisiace, čoho výsledkom  sú mnohé vedecké projekty, ako aj súbor publikácií, napríklad vedecké monografie   Podnikanie v železničnej  doprave, Prognózovanie  pre manažérov dopravy, vysokoškolské učebnice Manažment v železničnej doprave 1 , Manažment v železničnej doprave 2 a ďalšie.
                                                            
Skryť popis 
                 
        
        
Recenzie