Komunikácia je veľmi často diskutovanou témou rôznych profesionálov (napríklad autorov, učiteľov, vzdelávačov, lektorov, kaučov, mentorov, trénerov osobného rozvoja, poradcov, psychoterapeutov, filozofov, atď.), ale aj laikov - neprofesionálov z radov obyčajných ľudí. Ambíciou tejto knihy je...
prečítať celé
Komunikácia je veľmi často diskutovanou témou rôznych profesionálov (napríklad autorov, učiteľov, vzdelávačov, lektorov, kaučov, mentorov, trénerov osobného rozvoja, poradcov, psychoterapeutov, filozofov, atď.), ale aj laikov - neprofesionálov z radov obyčajných ľudí. Ambíciou tejto knihy je ponúknuť naše videnie komunikačných zručností ako univerzálnu osobnú alebo pracovnú pomôcku pre každého, kto sa chce v komunikácii zlepšovať. A priori z hľadiska komunikácie nie univerzálnej, ale špeciálne krízovej s akcentom na konflikty. Takže jej cieľovou skupinou sú všetci ľudia, ktorí si uvedomujú vlastnú zodpovednosť i obrovské príležitosti a potenciál, ale i rozdiely zo zvládania (dobro) alebo nezvládania (zlo) komunikácie.
Obsah knihy bol zvolený tak, aby sa v nej prelínala vhodne teória a prax, súčasne zarezonoval vtip i dôvtip, t.j. pobavenie i poučenie. Časť knihy má prehľadový charakter, kde autor mapoval, zozbieral a komparoval aj iné odborné názory ku konfliktnej komunikácii. Všetko s cieľom pestrosti i praktickosti, aby titul čitateľovi čo najlepšie zachutil.
Skryť popis
Recenzie